Thursday, July 5, 2012

words one.


p/s ; alhamdulillah. langsai hutang puasa. boleh senyum dengan lega :))

Wednesday, July 4, 2012

merepek.

assalamualaikum and hye.

sebenarnya takde idea nak tulis.
tapi rasa nak tulis.
jadi tulis lah jugak.
hehe.

emm aku eksaited.
tapi ada jugak gelisah.
bercampur. duhh -..-'
macam ni la aku.
selalu daah gini. jadi, xpayah pelik ^^v

 
minah kepoh.
ini masa pergi kursus renang kat akademi maritim haritu.
tengah tunggu makanan.
gosipgosip dulu.
biasalaa perempuan. mehehe :}
 kawan aku snapkan.
candid ye. sebab tu la jadi gini muka ha.
memang macam minah kepoh yang duk keliling kampung =='
 tapi takpelah.
aku suka :P

till then, babai :)

p/s ; harini nak bagitau ayah pasal lesen. NEKAD! :B


Monday, July 2, 2012

jatuhhati.

assalamualaikum.

laju jarijariku menekan kekunci keyboard dek keterujaan
setelah melihat gambargambar pernikahan irma hasmie dan pasangannya.

SUNGGUH.
rasa teruja terharu gembira terbit bila melihat gambar diaorang.
sejuk mata memandang.
irma yang cantik ditambah dengan ciriciri muslimah
dilengkapkan dengan si suami handsome yang dilihat sangat sepadan dengannya
menjadikan perkahwinan mereka super duper sweet.
first time tengok gambar diaorang,
just one word.
SUBHANALLAH.

; wanita yang baik untuk lelaki yang baik. dan sesungguhnya janji Allah itu benar ;

credits picture to The Kliker | Wedding & Potrait Photography
 semoga irma hasmie dan suami, redza syah azmeer
berbahagia selalu serta mendapat keredhaan Allah yang berkekalan.
aku akan sentiasa mendoakan yang baikbaik untuk diaorang :')

p/s ; akutakpernahrasaterujasangatsangatbilatengokmajliskahwin. thisonehadgotmesooointoit !